Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Tytan jest imponujący, a jego siła jest, jak mówi podanie, równa sile najstraszniejszych potworów.
Jest specjalistą w bezpośredniej walce z instynktem dzikiego zwierza.
Jego siła i wytrzymałość zapewniają mu przewagę w walce wręcz. Jego broń ważniejsza jest dla niego niż zbroja.
Podstawowa statystyka: siła (szkody fizyczne)
Dodatkowe statystyki: zwinność(częstotliwość uderzeń krytycznych i śmiertelnych) oraz kondycja (życie i mana)
Broń:
Harcownik- Miecz -atak fizyczny
Highlander- Topór -atak fizyczny
Punkty statystyk i atrybuty
Tytan do wyboru specjalizacji:
siła + 0,67 atak fizyczny, + 4 HP
zwinność + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja + 8 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja + 8 HP, + 2 MP
Atrybuty tytana
Wartości podstawowe, czyli jak rozpoczynamy naszą wędrówkę tytanem (z założoną bronią i zbroją na 1 poziom):
HP 180
MP 68
Atak fiz. 53
Obrona fiz. 58
Celność fiz. 137
Unikanie 20
Kryt. ciosy 90
Atak mag. 13
Obrona mag. 0
Celność mag. 137
Unikanie magii 20
Śmiertelne ciosy 60
Prędkość ataku: 14 (miecz), 16 (topór)
Prędkość poruszania: 6
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +36
MP +14
Atak fiz. +2
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +1
Unikanie +1
Kryt. ciosy +0,9
Atak mag. +0,67
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +1
Unikanie magii +1
Śmiertelne ciosy +0,6
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harcownik to potężny wojownik, którego atutami są szybkie i wielostronne ataki oraz wytrwałość.
Typ broni, którą się posługuje: Miecz
Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność Tornado na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota.
Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 23 siły wymagane na Silny Zamach, 2 kondycji wymagane na Ciało Olbrzyma, 12 zwinności wymagane na Święty Cios
Poziom 38: 35 siły wymagane na Ryk, 17 kondycji wymagane na Chytrość, 17 zwinności wymagane na Władza Ognia
Poziom 44: 52 siły wymagane na Krzyk Wojenny
Poziom 70: 100 siły wymagane na Koszmar
siła (statystyki) + 0,67 atak fizyczny
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak fizyczny, + 4 HP
zwinność + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 8 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 8 HP, + 2 MP
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +46
MP +18
Atak fiz. +2,33
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +1
Unikanie +1
Kryt. ciosy +0,9
Atak mag. +1,67
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +1
Unikanie magii +1
Śmiertelne ciosy +0,6
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Highlander to zwinny wojownik, atutami jego są specjalne umiejętności,
za pomocą których bez problemu osiąga przewagę nad wrogiem.
Typ broni, którą się posługuje: Topór
Wymagania podstawowe: Osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność Tornado na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia) oraz 50.000 sztk złota.
Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 2 siły wymagane na Opanowanie topora, 12 siły wymagane na Cielesna perfekcja 1, 12 zwinności wymagane na Słabość
Poziom 38: 35 siły wymagane na Cielesna perfekcja 2, 17 zwinności wymagane na Sprint, 17 kondycji wymagane na Obrona
Poziom 44: 52 siły wymagane na Cielesna perfekcja 3
Poziom 70: 100 siły wymagane na Łamacz broni
siła (statystyki) + 0,67 atak fizyczny
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak fizyczny, + 4 HP
zwinność + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (statystyki) + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 8 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 8 HP, + 2 MP
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +36
MP +14
Atak fiz. +2
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +1
Unikanie +1
Kryt. ciosy +0,9
Atak mag. +1,67
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +1
Unikanie magii +1
Śmiertelne ciosy +0,6
Informacje pochodzą ze strony http://lcpl.weebly.com/
__________________________
Czemu nie ma pionówek skoro są poziomki?
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.016 sekund, wykonano 10 zapytań - Pamięć użyta: 568.02 kB (Maksimum: 638.25 kB) ]