Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Uzdrowicielka potrafi leczyć dzięki błogosławieństwu bogów.
Jej umiejętności są w grupie niezastąpione. Posługuje się łukiem i wspierającą magią
Specjalizuje się w walce na odległość i unika walki z bliska.
Dzięki swoim czarodziejskim umiejętnościom radzi sobie także w walce solo.
Podstawowa statystyka: zwinność lub inteligencja (szkody fizyczne lub magiczne, zalezy od wyboru klasy Strzelec - atak fizyczny, Kleryk - atak magiczny)
Dodatkowe statystyki: zwinność (częstotliwość uderzeń krytycznych i śmiertelnych) oraz kondycja (życie i mana)
Broń:
Strzelec- Łuk- atak fizyczny
Kleryk - Laska- atak magiczny
Punkty statystyk i atrybuty
Uzdrowicielka do wyboru specjalizacji:
siła + 4 HP
zwinność + 0,67 atak fiz., + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja + 9 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja + 7 HP, + 2 MP
Atrybuty uzdrowicielki
Wartości podstawowe, czyli jak rozpoczynamy naszą wędrówkę uzdrowicielką (z założoną bronią i zbroją na 1 poziom):
HP 110
MP 108
Atak fiz. 47
Obrona fiz. 57
Celność fiz. 142
Unikanie 50
Kryt. ciosy 90
Atak mag. 25
Obrona mag. 1
Celność mag. 131
Unikanie magii 38
Śmiertelne ciosy 60
Prędkość ataku: 12
Prędkość poruszania: 8
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +18
MP +22
Atak fiz. +2
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +3
Unikanie +4
Kryt. ciosy +2,7
Atak mag. +1,33
Obrona mag. +1
Celność mag. +2
Unikanie magii +3
Śmiertelne ciosy +1,8
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wyspecjalizowany w walce na dystans, doskonały strzelec.
Wysokie elfy potrafią jednym strzałem ranić wielu przeciwników, a ich atak jest prędki niczym błyskawica.
Typ broni, którą sie posługuje: Łuk
Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność podwójna strzała na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota
Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 23 zwinności wymagane na Opanowanie łuku, 12 kondycji wymagane na Trening myśli, 12 inteligencji wymagane na Prędka strzała
Poziom 38: 35 zwinności wymagane na Strzała ciszy, 17 inteligencji wymagane na Strzała milczenia, 17 kondycji wymagane na Trening przeżycia
Poziom 44: 52 zwinności wymagane na Zatruta strzała
Poziom 70: 100 zwinności wymagane na Wiążący strzał
siła (statystyki) -
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 4 HP
zwinność (statystyki) + 0,67 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
zwinność (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 9 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 7 HP, + 2 MP
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +28
MP +22
Atak fiz. +2,33
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +2
Unikanie +1
Kryt. ciosy +1,8
Atak mag. +1,66
Obrona mag. +1
Celność mag. +1
Unikanie magii +1
Śmiertelne ciosy +1,2
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kleryk to szlachetny elf, wspierający wszystkich członków swej grupy.
Support kleryka jest bardzo ceniony przez jej towarzyszy podczas walki z przeciwnikiem.
Typ broni, którą sie posługuje: Laska
Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność podwójna strzała na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota
Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 12 zwinności wymagane na Motywacja, 2 kondycji wymagane na Magiczna obrona, 23 inteligencji wymagane na Szybkie leczenie
Poziom 38: 17 zwinności wymagane na Zaczarowanie, 35 inteligencji wymagane na Wielkie leczenie, 17 kondycji wymagane na Bariera many
Poziom 44: 52 inteligencji wymagane na Oczyszczenie
Poziom 70: 100 inteligencji wymagane na Znak pragnienia
siła (statystyki) -
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 4 HP
zwinność (statystyki) + 0,67 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
zwinność (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 9 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 7 HP, + 2 MP
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +28
MP +22
Atak fiz. +2,33
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +1
Unikanie +1
Kryt. ciosy +0,9
Atak mag. +2,33
Obrona mag. +1
Celność mag. +2
Unikanie magii +2
Śmiertelne ciosy +0,6
Informacje pochodzą ze strony http://lcpl.weebly.com/
__________________________
Czemu nie ma pionówek skoro są poziomki?
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.018 sekund, wykonano 10 zapytań - Pamięć użyta: 569.92 kB (Maksimum: 639.49 kB) ]