Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Szelma zrobi wszystko, by wykonać przydzielone jej zadanie.
Mistrzynie podstępu, szybkie i zwinne, ich atak jest często krytyczny, lecz ich życie jest kruche.
Wspomagają grupę atakiem bezpośrednim lub na odległość.
Podstawowa statystyka: zwinność (szkody fizyczne)
Dodatkowe statystyki: zwinność (częstotliwość uderzeń krytycznych i śmiertelnych) oraz kondycja (życie i mana)
Broń:
Łowca- Kusza- atak fizyczny
Zamachowiec- Sztylety- atak fizyczny
Punkty statystyk i atrybuty
Szelma do wyboru specjalizacji:
siła + 5 HP
zwinność + 0,67 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja + 7 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja + 12 HP, + 2 MP
Atrybuty szelmy
Wartości podstawowe, czyli jak rozpoczynamy naszą wędrówkę szelmą (z założoną bronią i zbroją na 1 poziom):
HP 130
MP 56
Atak fiz. 43
Obrona fiz. 81
Celność fiz. 142
Unikanie 50
Kryt. ciosy 90
Atak mag. 13
Obrona mag. 0
Celność mag. 142
Unikanie magii 20
Śmiertelne ciosy 60
Prędkość ataku: 11
Prędkość poruszania: 6,5
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +27
MP +9
Atak fiz. +2
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +3
Unikanie +4
Kryt. ciosy +2,7
Atak mag. +0,67
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +1
Unikanie magii +1
Śmiertelne ciosy +1,8
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To specjalizacja, która opiera sie głównie na walce z ukrycia, przy zachowaniu dystansu do wroga. Strzały łowcy często ranią przeciwnika z niewiarygodnie wielką siła, gdy wpada on w furię.
Typ broni, która się posługuje: Kusza
Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność Niewidzialność na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota
Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 2 zwinności wymagane na Wyostrzenie, 12 kondycji wymagane na Trening myśli, 12 inteligencji wymagane na Ulepszenie many
Poziom 38: 35 zwinności wymagane na Przeszycie, 17 inteligencji wymagane na Strzała ognia, 17 kondycji wymagane na Strażnik obronny
Poziom 44: 52 zwinności wymagane na Ukryty strzał
Poziom 70: 100 zwinności wymagane na Strzelectwo
siła (statystyki) -
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 5 HP
zwinność (statystyki) + 0,67 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
zwinność (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,64 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 7 MP, + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 7 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 12 HP, + 2 MP
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +34
MP +12
Atak fiz. +2,33
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +2
Unikanie +3
Kryt. ciosy +1,8
Atak mag. +1,67
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +1
Unikanie magii +1
Śmiertelne ciosy +1,2
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zwinny wojownik cienia, który potrafi zakraść się do przeciwnika i pokonać go przy pomocy swych śmiercionośnych sztyletów. Precyzyjne ataki z ukrycia przeważają szalę zwycięstwa na korzyść zamachowca.
Typ broni, która się posługuje: Sztylety
Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność Niewidzialność na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota
Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 2 zwinności wymagane na Opanowanie sztyletu, 12 kondycji wymagane na Trening myśli, 12 inteligencji wymagane na Wysoka mana
Poziom 38: 35 zwinności wymagane na Kombo, 17 inteligencji wymagane na Symulacja, 17 kondycji wymagane na Strażnik obronny
Poziom 44: 52 zwinności wymagane na Przebiegłość
Poziom 70: 100 zwinności wymagane na Wolny cel
siła (statystyki) -
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 5 HP
zwinność (statystyki) + 0,67 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
zwinność (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,64 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 7 MP, + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 7 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 12 HP, + 2 MP
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +34
MP +12
Atak fiz. +3
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +3
Unikanie +3
Kryt. ciosy +2,7
Atak mag. +1,67
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +1
Unikanie magii +1
Śmiertelne ciosy +1,8
Informacje pochodzą ze strony http://lcpl.weebly.com/
__________________________
Czemu nie ma pionówek skoro są poziomki?
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.017 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 569.46 kB (Maksimum: 639.18 kB) ]