Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Czarodziejka posiada i kontroluje magiczną siłę. Nie waha się nigdy przed jej użyciem.
Jej zaklęcia powodują ogromne szkody u przeciwników i znacznie go osłabiają. Czarodziejki wystrzegają się walki z bliska.
Podstawowa statystyka: inteligencja (szkody magiczne)
Dodatkowe statystyki: zwinność (częstotliwość uderzeń krytycznych i śmiertelnych) oraz kondycja (życie i mana)
Broń:
Czarownica - Kostur- atak magiczny
Wiedźma- Różdżka- atak magiczny
Punkty statystyk i atrybuty
Czarodziejka do wyboru specjalizacji:
siła + 3,5 HP, + 0,67 atak fizyczny
zwinność + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja +10 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja + 9,5 HP, + 1 MP
Atrybuty czarodziejki
Wartości podstawowe, czyli jak rozpoczynamy naszą wędrówkę czarodziejką (z założoną bronią i zbroją na 1 poziom):
HP 90
MP 122
Atak fiz. 13
Obrona fiz. 57
Celność fiz. 142
Unikanie 50
Kryt. ciosy 90
Atak mag. 43
Obrona mag. 1
Celność mag. 142
Unikanie magii 50
Śmiertelne ciosy 60
Prędkość ataku: 16 (kostur), 14 (różdżka)
Prędkość poruszania: 6
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +11-14/15
MP +31
Atak fiz. +0,67
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +3
Unikanie +3
Kryt. ciosy +2,72
Atak mag. +2
Obrona mag. +1
Celność mag. +3
Unikanie magii +4
Śmiertelne ciosy +1,8
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czarownica to postać, której główną domeną w walce z przeciwnikami jest potężny i niszczący atak powierzchniowy.
Typ broni, która się posługuje: Kostur
Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność Tajemna wiedza na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota
Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 12 zwinności wymagane na Terra, 2 inteligencji wymagane na Opanowanie magii, 12 kondycji wymagane na Bariera energii
Poziom 38: 17 zwinności wymagane na Strach, 35 inteligencji wymagane na Ognisty krąg, 17 kondycji wymagane na Magiczna tarcza
Poziom 44: 52 inteligencji wymagane na Strzała lodu
Poziom 70: 100 inteligencji wymagane na Nowa Chaosu
siła (statystyki) + 0,67 atak fizyczny
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak fizyczny, + 3 HP
zwinność (statystyki) + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
zwinność (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 10 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 11 HP, + 1 MP
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +35
MP +20
Atak fiz. +1,67
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +1
Unikanie +1
Kryt. ciosy +0,9
Atak mag. +3
Obrona mag. +1
Celność mag. +3
Unikanie magii +3
Śmiertelne ciosy +0,6
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wiedźma specjalizuje się w nakładaniu na przeciwnika przekleństw, które między innymi spowalniają, uniemożliwiają mu: wykonywanie umiejętności, poruszanie się.
Typ broni, która się posługuje: Różdżka
Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność Tajemna wiedza na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota
Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 12 zwinności wymagane na Skamienienie, 2 inteligencji wymagane na Energia astralna, 12 kondycji wymagane na Bariera energii
Poziom 38: 17 zwinności wymagane na Upadek, 35 inteligencji wymagane na Oślepienie, 17 kondycji wymagane na Złodziej życia
Poziom 44: 52 inteligencji wymagane na Kalectwo
Poziom 70: 100 inteligencji wymagane na Głęboki sen
siła (statystyki) + 0,67 atak fizyczny
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak fizyczny, + 3 HP
zwinność (statystyki) + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
zwinność (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 10 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 11 HP, + 1 MP
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +35
MP +20
Atak fiz. +1,67
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +2
Unikanie +3
Kryt. ciosy +1,8
Atak mag. +2,33
Obrona mag. +1
Celność mag. +2
Unikanie magii +2
Śmiertelne ciosy +1,2
Informacje pochodzą ze strony http://lcpl.weebly.com/
__________________________
Czemu nie ma pionówek skoro są poziomki?
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.018 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 569.59 kB (Maksimum: 638.69 kB) ]