Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Zaklinacze to wysokie elfy, które wykorzystują siły natury i przywołują potężne duchy żywiołów.
Zaklinacz może wybrać jeden z dwóch rodzajów broni, które w różny sposób wspierają go i przywołane przez niego kreatury.
Jego siła tkwi w mistrzowskiej sztuce unikania bezpośredniej walki.
Podstawowa statystyka: inteligencja (szkody magiczne)
Dodatkowe statystyki: zwinność (częstotliwość uderzeń krytycznych i śmiertelnych) oraz kondycja (życie i mana)
Broń:
Specjalista - Kosa- atak magiczny
Elementalista - Scepter- atak magiczny
Punkty statystyk i atrybuty
Zaklinacz do wyboru specjalizacji:
siła + 5 HP, + 0,67 atak fizyczny
zwinność + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja +7 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja + 5 HP, + 4 MP
Atrybuty zaklinacza
Wartości podstawowe, czyli jak rozpoczynamy naszą wędrówkę zaklinaczem (z założoną bronią i zbroją na 1 poziom):
HP 110
MP 128
Atak fiz. 13
Obrona fiz. 67
Celność fiz. 137
Unikanie 44
Kryt. ciosy 90
Atak mag. 47
Obrona mag. 1
Celność mag. 137
Unikanie magii 44
Śmiertelne ciosy 60
Prędkość ataku: 14 (scepter), 13 (kosa)
Prędkość poruszania: 7
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +15
MP +29
Atak fiz. +0,66
Obrona fiz. +2
Celność fiz. +2
Unikanie +2
Kryt. ciosy +1,8
Atak mag. +2
Obrona mag. +1
Celność mag. +4
Unikanie magii +3
Śmiertelne ciosy +1,2
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Posługuje się swą wiedzą magiczną w celu; pozyskania siły demona, której potęga spala nieprzyjaciół, bądź też przywdziania mistycznej zbroi, chroniącej przed potęgą wroga.
Typ broni, która się posługuje: Kosa
Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność Lodowy sopel na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota
Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 12 zwinności wymagane na Trzęsienie ziemi, 2 inteligencji wymagane na Wzmocnienie żywiołów, Zaklęcie żywiołów, Piekielny duch, 12 kondycji wymagane na Inferno
Poziom 38: 17 zwinności wymagane na Błyskawica, 35 inteligencji wymagane na Supernova
Poziom 44: 52 inteligencji wymagane na Wzmocnienie piekielnego ducha
Poziom 70: 100 inteligencji wymagane na Błogosławieństwo wiatru
siła (statystyki) + 0,67 atak fizyczny
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak fizyczny
zwinność (statystyki) + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
zwinność (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 10 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 4 HP, + 4 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 5 HP, + 1 MP
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +35
MP +20
Atak fiz. +1,67
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +10
Unikanie +10
Kryt. ciosy +9
Atak mag. +2,33
Obrona mag. +1
Celność mag. +4
Unikanie magii +4
Śmiertelne ciosy +6
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Władca elementów to postać, która nie ma sobie równych w kontaktach z światem mistycznym. Jego duchowa energia pozwala mu na perfekcyjną kontrolę przyzwanych żywiołów.
Typ broni, która się posługuje: Scepter
Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność Lodowy sopel na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota
Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 12 kondycji wymagane na Siła ducha, 2 inteligencji wymagane na Potężny duch ziemi, Potężny duch ognia
Poziom 38: 17 zwinności wymagane na Krew duszy, 35 inteligencji wymagane na Potężny duch wody, Potężny duch wiatru, 17 kondycji wymagane na Wodne więzienie, Miecz wiatru
Poziom 44: 52 inteligencji wymagane na Reakcja łańcuchowa
Poziom 70: 100 inteligencji wymagane na Krew duszy
siła (statystyki) + 0,67 atak fizyczny
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak fizyczny
zwinność (statystyki) + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
zwinność (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 5 HP, + 4 MP
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +13
MP +21
Atak fiz. +1,67
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +1
Unikanie +1
Kryt. ciosy +0,9
Atak mag. +2,33
Obrona mag. +1
Celność mag. +2
Unikanie magii +2
Śmiertelne ciosy +0,6
Informacje pochodzą ze strony http://lcpl.weebly.com/
__________________________
Czemu nie ma pionówek skoro są poziomki?
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.017 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 569.87 kB (Maksimum: 640.17 kB) ]