NoRespect

Najlepsza Gildia w LastChaos

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Rejestrować się i nie żałować ;]

#1 2020-10-22 17:55:31

Lusiak
Administrator
Dołączył: 2020-06-13
Liczba postów: 503
LC: Lusiak
Windows 8.1Opera 71.0.3770.271

Zaklinacz (Specjalista / Władca Elementów)

1387731076.png

Zaklinacze to wysokie elfy, które wykorzystują siły natury i przywołują potężne duchy żywiołów.
Zaklinacz może wybrać jeden z dwóch rodzajów broni, które w różny sposób wspierają go i przywołane przez niego kreatury.
Jego siła tkwi w mistrzowskiej sztuce unikania bezpośredniej walki.


Podstawowa statystyka: inteligencja (szkody magiczne)
Dodatkowe statystyki: zwinność (częstotliwość uderzeń krytycznych i śmiertelnych) oraz kondycja (życie i mana)


Broń:
Specjalista - Kosa- atak magiczny
Elementalista - Scepter- atak magiczny


Punkty statystyk i atrybuty
Zaklinacz do wyboru specjalizacji:


siła + 5 HP, + 0,67 atak fizyczny
zwinność  + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja +7 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja + 5 HP, + 4 MP


Atrybuty zaklinacza

Wartości podstawowe, czyli jak rozpoczynamy naszą wędrówkę zaklinaczem (z założoną bronią i zbroją na 1 poziom):


HP 110
MP 128
Atak fiz. 13
Obrona fiz. 67
Celność fiz. 137
Unikanie 44
Kryt. ciosy 90
Atak mag. 47
Obrona mag. 1
Celność mag. 137
Unikanie magii 44
Śmiertelne ciosy 60
Prędkość ataku: 14 (scepter), 13 (kosa)
Prędkość poruszania: 7


Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:


HP +15
MP +29
Atak fiz. +0,66
Obrona fiz. +2
Celność fiz. +2
Unikanie +2
Kryt. ciosy +1,8
Atak mag. +2
Obrona mag. +1
Celność mag. +4
Unikanie magii +3
Śmiertelne ciosy +1,2

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GW450H400

Posługuje się swą wiedzą magiczną w celu; pozyskania siły demona, której potęga spala nieprzyjaciół, bądź też przywdziania mistycznej zbroi, chroniącej przed potęgą wroga.



Typ broni, która się posługuje: Kosa


Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność Lodowy sopel na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota


Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 12 zwinności wymagane na Trzęsienie ziemi, 2 inteligencji wymagane na Wzmocnienie żywiołów, Zaklęcie żywiołów, Piekielny duch, 12 kondycji wymagane na Inferno
Poziom 38: 17 zwinności wymagane na Błyskawica, 35 inteligencji wymagane na Supernova
Poziom 44: 52 inteligencji wymagane na Wzmocnienie piekielnego ducha
Poziom 70: 100 inteligencji wymagane na Błogosławieństwo wiatru


siła (statystyki) + 0,67 atak fizyczny
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak fizyczny
zwinność (statystyki) + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
zwinność (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 10 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 4 HP, + 4 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 5 HP, + 1 MP



Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:


HP +35
MP +20
Atak fiz. +1,67
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +10
Unikanie +10
Kryt. ciosy +9
Atak mag. +2,33
Obrona mag. +1
Celność mag. +4
Unikanie magii +4
Śmiertelne ciosy +6


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GW450H400 

Władca elementów to postać, która nie ma sobie równych w kontaktach z światem mistycznym. Jego duchowa energia pozwala mu na perfekcyjną kontrolę przyzwanych żywiołów.




Typ broni, która się posługuje: Scepter


Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność Lodowy sopel na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota


Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 12 kondycji wymagane na Siła ducha, 2 inteligencji wymagane na Potężny duch ziemi, Potężny duch ognia
Poziom 38: 17 zwinności wymagane na Krew duszy, 35 inteligencji wymagane na Potężny duch wody, Potężny duch wiatru, 17 kondycji wymagane na Wodne więzienie, Miecz wiatru
Poziom 44: 52 inteligencji wymagane na Reakcja łańcuchowa
Poziom 70: 100 inteligencji wymagane na Krew duszy


siła (statystyki) + 0,67 atak fizyczny
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak fizyczny
zwinność (statystyki) + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
zwinność (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi)  + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 5 HP, + 4 MP



Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:


HP +13
MP +21
Atak fiz. +1,67
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +1
Unikanie +1
Kryt. ciosy +0,9
Atak mag. +2,33
Obrona mag. +1
Celność mag. +2
Unikanie magii +2
Śmiertelne ciosy +0,6

Informacje pochodzą ze strony http://lcpl.weebly.com/


__________________________
Czemu nie ma pionówek skoro są poziomki?
[dblpt]zdziwiony[dblpt]

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
virtualadventure - czekambokocham - fame4u - onlyfire - keekvh

[ Wygenerowano w 0.017 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 569.87 kB (Maksimum: 640.17 kB) ]