Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Szelma i nocny elf zrobią wszystko, aby wykonać przydzielone im zadanie.
Niezwykłe stworzenia, których ciemna energia osłabia wrogów i wspomaga sojuszników.
Podstawowa statystyka: zwinność (szkody fizyczne)
Dodatkowe statystyki: zwinność (częstotliwość uderzeń krytycznych i śmiertelnych) oraz kondycja (życie i mana)
Broń:
Nocny zamachowiec- Sztylety- atak fizyczny
Nocny Łowca - Kusza -atak fizyczny
Punkty statystyk i atrybuty
Nocny elf do wyboru specjalizacji:
siła + 5 HP
zwinność +0,7 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja + +0,6 atak magiczny, 9 MP
kondycja + 12 HP, 2 MP
Atrybuty nocnego elfa
Wartości podstawowe, czyli jak rozpoczynamy naszą wędrówkę nocnym elfem (z założoną bronią i zbroją na 1 poziom):
HP 130
MP 56
Atak fiz. 43
Obrona fiz. 519
Celność fiz. 142
Unikanie 50
Kryt. ciosy 90
Atak mag. 13
Obrona mag. 0
Celność mag. 142
Unikanie magii 20
Śmiertelne ciosy 60
Prędkość ataku: 11
Prędkość poruszania: 6,5
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +22
MP +20
Atak fiz. +2
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +3
Unikanie +3
Kryt. ciosy +2,7
Atak mag. +1,3
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +2
Unikanie magii +2
Śmiertelne ciosy +1,2
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nocny Łowca charakteryzujący się szybkim atakiem w walce kuszą. Nocni Łowcy są w stanie zastawić śmiertelnie kaleczące pułapki.
Typ broni, która się posługuje: Kusza
Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność Niewidzialność na poziomie 5 oraz 50.000 sztk złota
Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 2 zwinności wymagane na Wyostrzenie, 12 kondycji wymagane na Trening myśli, 12 inteligencji wymagane na Zdrowy rozsądek
Poziom 38: 17 kondycji wymagane na Strażnik
Poziom 44: 52 zwinności wymagane na Ukryty strzał
Poziom 60: 100 zwinności wymagane na Bełt nocy
Poziom 70: 35 inteligencji wymagane na Zatruta pułapka
siła (statystyki) -
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 5 HP
zwinność (statystyki) + 0,67 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
zwinność (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,64 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 7 MP, + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 7 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 12 HP, + 2 MP
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +34
MP +12
Atak fiz. +2,33
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +2
Unikanie +3
Kryt. ciosy +1,8
Atak mag. +1,67
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +1
Unikanie magii +1
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nocny Zamachowiec charakteryzujący się mocnym atakiem i dobrą obroną. Swą siłę czerpie z mroku wszechogarniającego Iris. Elfy nocy świetnie sprawują się w pojedynkach.
Typ broni, która się posługuje: Sztylety
Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność Niewidzialność na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota
Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 2 inteligencji wymagane na Mana, 12 kondycji wymagane na Trening myśli, 2 zwinności na Opanowanie sztyletów
Poziom 32: 17 kondycji wymagane na Szyderstwo
Poziom 38: 35 zwinności wymagane na Kombo, 17 inteligencji wymagane na Symulacja, 17 kondycji wymagane na Strażnik
Poziom 44: 52 zwinności wymagane na Przebiegłość
Poziom 50: 52 inteligencji na Ciemna moc
Poziom 55: 35 inteligencji na Wypalenie
Poziom 102: 100 inteligencji na wymagane na Zaklinacz
siła (statystyki) -
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 5 HP
zwinność (statystyki) + 0,67 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
zwinność (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,64 atak fizyczny, + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 7 MP, + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 7 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 12 HP, + 2 MP
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +34
MP +12
Atak fiz. +3
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +3
Unikanie +3
Kryt. ciosy +2,7
Atak mag. +1,67
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +1
Unikanie magii +1
Śmiertelne ciosy +1,8
Informacje pochodzą ze strony http://lcpl.weebly.com/
__________________________
Czemu nie ma pionówek skoro są poziomki?
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.024 sekund, wykonano 11 zapytań - Pamięć użyta: 568.92 kB (Maksimum: 638.9 kB) ]