Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Arcymag posiada i kontroluje magiczna siłę. Nie waha się nigdy przed jej uzyciem. Arcymagowie róznią się od
czarodziejek. Parają się oni białą magią, którą studiują latami. Nie wahają się przed manipulacją elementarną,
która unicestwia ich wrogów.
Podstawowe statystyki: inteligencja (szkody magiczne)
Dodatkowe statystyki: zwinność (częstotliwość uderzeń krytycznych i śmiertelnych) oraz kondycja (życie i mana).
Broń :
Czarnoksięzna - Kostur -atak magiczny
Prawiedźma- Różdżka - atak magiczny
Punkty statystyk i atrybuty
Arcymag do wyboru specjalizacji:
siła + 3,5 HP, + 0,67 atak fizyczny
zwinność + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja +10 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja + 9,5 HP, + 1 MP
Atrybuty arcymaga
Wartości podstawowe, czyli jak rozpoczynamy naszą wędrówkę arcymagiem (z założoną bronią i zbroją na 1 poziom):
HP 100
MP 128
Atak fiz. 13
Obrona fiz. 368
Celność fiz. 142
Unikanie 50
Kryt. ciosy 90
Atak mag. 43
Obrona mag. 0
Celność mag. 142
Unikanie magii 50
Śmiertelne ciosy 60
Prędkość ataku: 16 (kostur), 14 (różdżka)
Prędkość poruszania: 6
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +11
MP +31
Atak fiz. +0,67
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +3
Unikanie +3
Kryt. ciosy +2,72
Atak mag. +2
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +3
Unikanie magii +3
Śmiertelne ciosy +1,8
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Specjalizacja, której główna domeną jest atak żywiołów.
Czarnoksiężna włada magią żywiołów, nie ma sobie w tej dziedzinie równych.
Typ broni, która się posługuje: Kostur
Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność Złota nova na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota
Punkty statystyk i umiejętności
Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31:...
siła (statystyki) + 0,67 atak fizyczny
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak fizyczny, + 3 HP
zwinność (statystyki) + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
zwinność (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 10 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 11 HP, + 1 MP
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +35
MP +20
Atak fiz. +1,67
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +1
Unikanie +1
Kryt. ciosy +0,9
Atak mag. +3
Obrona mag. +1
Celność mag. +3
Unikanie magii +3
Śmiertelne ciosy +0,6
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wyszkolona Prawiedźma poskromi swymi czarami i przekleństwami nawet najgroźniejszych przeciwników. Przed jej obliczem drżą najznamienitsi wojownicy.
Typ broni, która się posługuje: Różdżka
Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność Złota nova na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota
Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: ...
siła (statystyki) + 0,67 atak fizyczny
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak fizyczny, + 3 HP
zwinność (statystyki) + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
zwinność (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 10 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 11 HP, + 1 MP
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +35
MP +20
Atak fiz. +1,67
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +2
Unikanie +3
Kryt. ciosy +1,8
Atak mag. +2,33
Obrona mag. +1
Celność mag. +2
Unikanie magii +2
Śmiertelne ciosy +1,2
Informacje pochodzą ze strony http://lcpl.weebly.com/
__________________________
Czemu nie ma pionówek skoro są poziomki?
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.019 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 567.45 kB (Maksimum: 636.28 kB) ]