Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Rycerz to uświęcony wojownik, który służy bogom światła. Jego wartości to honor, przyjaźń i lojalność.
Posiada on wiele umiejętności obronnych, dzięki którym wspiera swoich towarzyszy.
Doskonale radzi sobie również w walce wręcz.
Podstawowa statystyka: siła (szkody fizyczne)
Dodatkowe statystyki: zwinność (częstotliwość uderzeń krytycznych i śmiertelnych) oraz kondycja (życie i mana)
Broń:
Templariusz- Miecz i tarcza -atak fizyczny
Paladyn- Miecze- atak fizyczny
Punkty statystyk i atrybuty
Rycerz do wyboru specjalizacji:
siła + 0,67 atak fizyczny, 4 HP
zwinność + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja + 6 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja +11 HP, + 2 MP
Atrybuty rycerza
Wartości podstawowe, czyli jak rozpoczynamy naszą wędrówkę rycerzem (z założoną bronią i zbroją na 1 poziom):
HP 150
MP 86
Atak fiz. 41
Obrona fiz. 105
Celność fiz. 130
Unikanie 28
Kryt. ciosy 90
Atak mag. 18
Obrona mag. 0
Celność mag. 130
Unikanie magii 28
Śmiertelne ciosy 60
Prędkość ataku: 10
Prędkość poruszania: 6
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +30
MP +16
Atak fiz. +1,33
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +2
Unikanie +3
Kryt. ciosy +1,8
Atak mag. +1,33
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +2
Unikanie magii +2
Śmiertelne ciosy +1,2
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obdarzony wysoką obroną oraz podwyższonym atakiem wojownik światłości.
Paladyn dobrze sobie radzi w walkach dzięki swej szybkości ataku.
Typ broni, którą sie posługuje: Miecze
Wymagania podstawowe: Osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność magiczna blokada na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota
Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 2 siły wymagane na Dwuręczność, 12 zwinności wymagane na Koncentracja, 12 kondycji wymagane na Strażnik Obronny
Poziom 38: 35 siły wymagane na Podwójny cios, 17 kondycji wymagane na Chytrość, 17 zwinności wymagane na Oślepienie
Poziom 44: 52 siły wymagane na Potrójny cios
Poziom 70: 100 siły wymagane na Natarcie
siła (statystyki) + 0,67 atak fizyczny
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak fizyczny, + 4 HP
zwinność + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 6 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 11 HP, + 2 MP
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +33
MP +12
Atak fiz. +2,25
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +1
Unikanie +1
Kryt. ciosy +0,9
Atak mag. +2,33
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +2
Unikanie magii +2
Śmiertelne ciosy +0,6
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Postać typowo defensywna, która dzięki swym umiejętnościom potrafi kierować gniew przeciwników na siebie,
chroniąc tym samym swych sprzymierzeńców.
Typ broni, którą sie posługuje: Miecz
Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność magiczna blokada na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota
Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 23 siły wymagane na Ochrona, 2 kondycji wymagane na Tarcza wiary, 12 zwinności wymagane na Współczucie
Poziom 38: 35 siły wymagane na Rycerskość, 17 kondycji wymagane na Antymagia, 17 zwinności wymagane na Telekineza
Poziom 44: 52 siły wymagane na Baller
Poziom 70: 100 siły wymagane na Prowokacja
siła (statystyki) + 0,67 atak fizyczny
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak fizyczny, + 4 HP
zwinność + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 8 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 8 HP, + 2 MP
Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:
HP +37
MP +14
Atak fiz. +2,33
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +1
Unikanie +1
Kryt. ciosy +0,9
Atak mag. +1,67
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +1
Unikanie magii +1
Śmiertelne ciosy +0,6
Informacje pochodzą ze strony http://lcpl.weebly.com/
BaFoMeT
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.021 sekund, wykonano 10 zapytań - Pamięć użyta: 567.97 kB (Maksimum: 640.08 kB) ]