NoRespect

Najlepsza Gildia w LastChaos

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Rejestrować się i nie żałować ;]

#1 2020-10-21 20:52:05

BafoMeT
Administrator
Dołączył: 2020-06-12
Liczba postów: 501
LC: BafoMeCiK
WindowsFirefox 81.0

Rycerz (Paladyn / Templariusz)

1382392626.png

Rycerz to uświęcony wojownik, który służy bogom światła. Jego wartości to honor, przyjaźń i lojalność.
Posiada on wiele umiejętności obronnych, dzięki którym wspiera swoich towarzyszy.
Doskonale radzi sobie również w walce wręcz.





Podstawowa statystyka:
siła (szkody fizyczne)
Dodatkowe statystyki: zwinność (częstotliwość uderzeń krytycznych i śmiertelnych) oraz kondycja (życie i mana)




Broń:
Templariusz- Miecz i tarcza -atak fizyczny
Paladyn- Miecze- atak fizyczny


Punkty statystyk i atrybuty
Rycerz do wyboru specjalizacji:

siła + 0,67 atak fizyczny, 4 HP
zwinność + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja + 6 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja +11 HP, + 2 MP



Atrybuty rycerza

Wartości podstawowe, czyli jak rozpoczynamy naszą wędrówkę rycerzem (z założoną bronią i zbroją na 1 poziom):

HP 150
MP 86
Atak fiz. 41
Obrona fiz. 105
Celność fiz. 130
Unikanie 28
Kryt. ciosy 90
Atak mag. 18
Obrona mag. 0
Celność mag. 130
Unikanie magii 28
Śmiertelne ciosy 60
Prędkość ataku: 10
Prędkość poruszania: 6


Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:

HP +30
MP +16
Atak fiz. +1,33
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +2
Unikanie +3
Kryt. ciosy +1,8
Atak mag. +1,33
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +2
Unikanie magii +2
Śmiertelne ciosy +1,2


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GW450H400

Obdarzony wysoką obroną oraz podwyższonym atakiem wojownik światłości.
Paladyn dobrze sobie radzi w walkach dzięki swej szybkości ataku.


Typ broni, którą sie posługuje: Miecze


Wymagania podstawowe: Osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność magiczna blokada na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota


Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 2 siły wymagane na Dwuręczność, 12 zwinności wymagane na Koncentracja, 12 kondycji wymagane na Strażnik Obronny
Poziom 38: 35 siły wymagane na Podwójny cios, 17 kondycji wymagane na Chytrość, 17 zwinności wymagane na Oślepienie
Poziom 44: 52 siły wymagane na Potrójny cios
Poziom 70: 100 siły wymagane na Natarcie



siła (statystyki) + 0,67 atak fizyczny
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak fizyczny, + 4 HP
zwinność + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 6 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 11 HP, + 2 MP


Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:

HP +33
MP +12
Atak fiz. +2,25
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +1
Unikanie +1
Kryt. ciosy +0,9
Atak mag. +2,33
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +2
Unikanie magii +2
Śmiertelne ciosy +0,6


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
GW450H400

Postać typowo defensywna, która dzięki swym umiejętnościom potrafi kierować gniew przeciwników na siebie,
chroniąc tym samym swych sprzymierzeńców.


Typ broni, którą sie posługuje: Miecz


Wymagania podstawowe: osiągnięty 31 poziom postaci, wyuczona umiejętność magiczna blokada na poziomie 5 (wraz z wymaganymi do jej wyuczenia), oraz 50.000 sztk złota


Punkty statystyk i atrybuty
Poziom 31: 23 siły wymagane na Ochrona, 2 kondycji wymagane na Tarcza wiary, 12 zwinności wymagane na Współczucie
Poziom 38: 35 siły wymagane na Rycerskość, 17 kondycji wymagane na Antymagia, 17 zwinności wymagane na Telekineza
Poziom 44: 52 siły wymagane na Baller
Poziom 70: 100 siły wymagane na Prowokacja



siła (statystyki) + 0,67 atak fizyczny
siła (biżuteria/pieczęć krwi) + 0,67 atak fizyczny, + 4 HP
zwinność + 0,9 krytyczny cios, + 0,6 śmiertelny cios
inteligencja (staystyki) + 0,67 atak magiczny
inteligencja (biżuteria/pieczęć krwi) + 8 MP, + 0,67 atak magiczny
kondycja (statystyki) + 3 HP, + 3 MP
kondycja (biżuteria/pieczęć krwi) + 8 HP, + 2 MP


Wzrost atrybutów z każdym kolejnym poziomem:

HP +37
MP +14
Atak fiz. +2,33
Obrona fiz. +3
Celność fiz. +1
Unikanie +1
Kryt. ciosy +0,9
Atak mag. +1,67
Obrona mag. +0,5
Celność mag. +1
Unikanie magii +1
Śmiertelne ciosy +0,6

Informacje pochodzą ze strony http://lcpl.weebly.com/


[dblpt]prawo[dblpt] BaFoMeT [dblpt]lewo[dblpt]

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
virtualadventure - keekvh - mitfahrgelegenheit - neir-olga - onlyfire

[ Wygenerowano w 0.021 sekund, wykonano 10 zapytań - Pamięć użyta: 567.97 kB (Maksimum: 640.08 kB) ]